20.01.2017

Przekąska owocowa

Witajcie serdecznie.
W odpowiedzi na potrzeby czytelników, którzy wybierają coraz popularniejszy zdrowy styl życia, ograniczają produkty pochodzenia zwierzęcego postanowiliśmy przygotować nieco więcej przepisów na dania wegetariańskie, czasami wegańskie. I tak oto małymi kroczkami postanawiamy zmienić się na lepsze.

Na początek mam dla Was króciutki przepis na przekąskę - porcję owoców. Od czegoś trzeba zacząć :)
Bez problemu da się zapakować w pojemnik i zabrać do pracy, szkoły czy na wyjazd. Prosta kompozycja jest słodka, kwaśna, aromatyczna, kolorowa i pełna witamin. Proste, pyszne, tanie. Można wzbogacić cynamonem.

Składniki na jeden pełny głęboki talerz :

2 banany
1 kiwi
1 duże jabłko




Pamiętajcie tylko, aby owoce jeść nie jako deser po innym posiłku ale zawsze jako pierwsze.Nie będziecie mieli kłopotów z ich właściwym trawieniem.

8 komentarzy:

  1. Od czasu do czasu lubię zjeść właśnie zdrową przekąskę :) Często jak mam jakieś owoce to sobie je kroje i robię taką jakby sałatkę. Czasami jest ona z 3-4 owoców a czasem nawet i z 2 ;) O wiele bardziej smakuje mi takie zestawienie niż jakbym miała każdy owoc jeść z osobna ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. O wiele łatwiej i przyjemniej zajada się małe smakowite kawałki.

      Usuń
  2. Wygląda wyśmienicie! Istne arcydzieło :-) Muszę spróbować jak najszybciej. Pozdrawiam i bardzo dziękuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natura tworzy najlepsze arcydzieła smaku i koloru :) Pozdrawiam również.

      Usuń
  3. Wygląda cudownie! Istne arcydzieło :-) Mam już ochodztę na samą myśl. Pozdrawiam i bardzo dziękuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się bardzo cieszę. Pozdrawiam również !

      Usuń
  4. Uwielbiam takie zdrowe owocowe przekąski

    OdpowiedzUsuń

.